Veel gestelde vragen
Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ, aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Vindt je jouw antwoord niet? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.
1. Hoelang duurt mijn levering?
Na het plaatsen van je bestelling duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen om jouw order te verwerken en 4-7 werkdagen voordat je bestelling geleverd wordt, mits je voor 17:00 besteld hebt. Mochten deze dagen voorbij zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht. Houdt er rekening mee dat het even kan duren voordat je Track & Trace link actief wordt.
3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien. Je kunt dit doen op deze pagina.
4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Ben jij niet tevreden met het producten of zijn er fouten opgetreden? Meld dit dan bij onze klantenservice en je wordt binnen maximaal 24 uur geholpen. Voor het gehele retourbeleid: Klik hier
Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen:
E-mail: support@delerenman.nl
Contactformulier: Klik hier
Telefoon: +31681872678
Handelsnaam: De Leren Man
Bedrijfsnaam: AffiliAce
KvK nummer: 90003004
BTW-nummer: NL004782644B27
Bedrijfsadres: Seringenstraat 15, 5552NJ, Nederland
Openingsuren klantenservice:
Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.