Retour- en terugbetalingsbeleid

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen hebt na ontvangst van je artikel om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het ontvangen hebt, ongedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via support@delerenman.nl. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd. Houd er rekening mee dat het retouradres zich in de meeste gevallen in China bevindt. 

Stuur het pakket via een koerier en geef ons het trackingnummer door. Standaard retouradres (indien bevestigd door Klantenservice na ontvangst van je aankoopbewijs):

E-mail: support@delerenman.nl
Contactformulier: Klik hier
Telefoon+31681872678
Handelsnaam: De Leren Man
Bedrijfsnaam
: AffiliAce
KvK nummer: 90003004
BTW-nummer: NL004782644B27
Bedrijfsadres: Seringenstraat 15, 5552NJ, Nederland

In het geval van het retourproces (indien van toepassing), zal de Verkoper alle betalingen die hij van de Consument heeft ontvangen, exclusief de kosten van levering van de goederen, zonder vertraging terugbetalen, en in ieder geval niet later dan 10 werkdagen vanaf de dag waarop de Verkoper het retourpakket heeft ontvangen. Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

De betalingen die je hebt gedaan, exclusief de leveringskosten zoals aangegeven in de algemene voorwaarden, worden zonder vertraging terugbetaald, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen nadat we je retourpakket hebben ontvangen. De Verkoper zal de terugbetaling uitvoeren via dezelfde betaalmethode die door de Consument is gebruikt bij de oorspronkelijke transactie, tenzij de Consument akkoord gaat met een andere oplossing. In ieder geval worden er geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling.

---

**Consumentenklacht - Defect Product**

Als de goederen die bij ons zijn gekocht defect blijken te zijn, heb je het recht om een klacht in te dienen.

Met betrekking tot het defect kun je het volgende eisen:

- Vervanging van het artikel door een defectvrij exemplaar,
- Reparatie van het defect,
- Prijsverlaging.

Je kunt een klacht indienen binnen een jaar nadat je het defect hebt ontdekt, maar de tijd voor het indienen van een klacht kan niet eindigen vóór het verstrijken van de garantietermijn van het artikel.

Je klacht zal binnen 30 dagen na ontvangst van je klacht in behandeling worden genomen (beantwoord).

Stuur je aankoop niet naar ons terug voordat je ons een e-mail hebt gestuurd over je klacht op: support@delerenman.nl

Om ervoor te zorgen dat je retour snel wordt verwerkt, bevestig het retouradres met onze klantenservice via support@delerenman.nl. Stuur daarna het pakket via een koerier en geef ons het trackingnummer door.

Standaard retouradres (indien bevestigd door Klantenservice na ontvangst van je aankoopbewijs): De Leren Man 

E-mail: support@delerenman.nl
Contactformulier: Klik hier
Telefoon+31681872678
Handelsnaam: De Leren Man
Bedrijfsnaam
: AffiliAce
KvK nummer: 90003004
BTW-nummer: NL004782644B27
Bedrijfsadres: Seringenstraat 15, 5552NJ, Nederland

Openingsuren klantenservice:
Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.